Балаларды шынымен бақытты ететін не? 
Біз челлендж өткізіп, оқушыларымыздан оларды не бақытты ететінін білуді шештік, және көптеген жауаптар алдық. 
Ақша? Ойыншықтар? Ең керемет гаджеттер? 
 Жоқ! Балаларға ең бастысы - ата - аналардың сүйіспеншілігі, қолдауы және назары қажет. 
Шынында бараларға маңызды:
* Өзің жақсы көретін және қажет екенің сезіну
* Тыңдау және түсіністік
* Қауіпсіздік пен қолдауды сезіну
* Ойнауға, зерттеуге және дамуға қабілетті болу
Біз жиі сұрақ қоямыз: "мен балам үшін жеткілікті жұмыс істеп жатырмын ба? "Бірақ бақыт қарапайым нәрселерде-құшақтау, сөйлесу, мадақтау, қуанышпен бөлісу және қиын сәттерде қолдау көрсету.
 Балалық шақтың негізгі құндылықтарын еске түсіретін бейнені қараңыз! 
 Ал сіздің балаларыңызды не бақытты етеді? Астыда бөлісіңіз!

Челлендж " Сенім - түсіндіруге тырысыңыз!» 

2025 жылғы 11 ақпанда логопед - мұғалімдер мен педагог - психологтардың ӘБ онкүндігі аясында бастауыш сыныптар арасында ерекше челлендж өтті.
Біз балалардан сұрадық: сенім дегеніміз не?
Ең шынайы және әсерлі жауаптар алды:
- "Сенім - бұл құпияны айтудан қорықпаған кезде"
- "Дос әрқашан қасында болғанда және алдамаса"
- "Көзіңді жұмған кезде, сен ұсталасаң"
Сенім - бұл жай сөз емес, бізді бір - бірімізге жақындататын сезім!
Барлық қатысушыларға эмоциялар, адалдық пен жылулық үшін алғыс айтамыз!
 

Біздің мектепте психология онкүндігі аяқталды – жарқын эмоцияларға, қызықты жаңалықтарға және жылы сәттерге толы уақыт!

Осы күндері оқушылар психологияның таңғажайып әлеміне еніп кетті:

-Әли өздерінің сезімдері мен эмоциялары туралы көбірек білді,

-ҰБТ командаларда тиімді өзара әрекеттесуді үйренді,

-ҰБТ қызықты психологиялық міндеттерді шешіп психологиялық тренингтерге қатысты

Балалар өздерінің таланттарын ашуға, эмпатияны дамытуға және өздерін және айналасындағыларды жақсы түсінуге мүмкіндік алды.

Іс-шараларға қатысқандардың барлығына алғыс айтамыз! Бұл тәжірибе үйлесімділікке, сәттілік пен бақытқа маңызды қадам болсын.


Біз қорқытуға қарсымыз!
"Біртұтас тәрбие "бағдарламасының" Заң және тәртіп " құндылығын іске асыру шеңберінде, сондай-ақ "Әйелдер мен қыздарға қатысты зорлық – зомбылыққа қарсы 16 күн" Халықаралық акциясы аясында мектеп оқушыларымен педагог-психологпен "Қорқыту-зорлық-зомбылықтың бір түрі ретінде"тренингтік сабақ өткізілді. Қорқыту-бұл зорлық-зомбылықтың бір түрі, өкінішке орай, әр түрлі жастағы адамдар, соның ішінде мектеп оқушылары кездеседі. Оны танып қана қоймай, бұл құбылысқа қалай қарсы тұру керектігін білу маңызды.
Тренинг барысында талқыланды:
Қорқыту дегеніміз не және оның түрлері.
Зорлық-зомбылықтың жәбірленушіге, агрессорға және куәгерлерге әсері.
Мектепте және одан тыс жерлерде қорқытуға қалай қарсы тұруға болады.
Балалар практикалық жаттығуларға белсенді қатысты:
Өмірден алынған кейстер ойнады, дұрыс шешімдер табуды және бір-бірін қолдауды үйренді.

Сабақтың нәтижесі: "Қорқыту — бұл жәбірленушінің проблемасы ғана емес, бәріміздің де жауапкершілігіміз. Зорлық-зомбылық бірге болмайды делік!"


Бүгін, 20 қарашада Біз Дүниежүзілік балалар күнін атап өтеміз-бұл бүкіл әлемге Балалардың құқықтарын қорғаудың, олар үшін қауіпсіз және бақытты өмір құрудың маңыздылығын еске салатын күн.

Бұл мерекені 1954 жылы БҰҰ құрды және содан бері жыл сайын бізді әлемді балалар үшін қалай жақсартуға болатындығы туралы ойлануға шақырады. Әрбір бала зорлық-зомбылықсыз әлемде білім алуға, қамқорлық жасауға, сүйіспеншілікке және өсуге құқылы.

Бүгін бастауыш сыныптарда мектеп психологтары " Шекарасыз балалық шақ!"Біз мектеп қауымдастығы ретінде балалардың әрқайсысының лайықты адам болып өсуі үшін жауапкершілік, мейірімділік және өзара көмек сезімін тәрбиелеуге тырысамыз.

Балалық шақты бірге қолдайық, өйткені балалар-біздің болашағымыз!


№14 ЖББОМ 23-27 қыркүйек аралығында "Егер қиын болса-қоңырау шал" ақпараттық - түсіндіру акциясы өтті. "Өңірлік психологиялық қолдау және қосымша білім беру орталығы" КММ мектеп оқушыларына, ата-аналар қауымы мен педагогтарға психологиялық көмек көрсетеді.

Акцияның мақсаты: кәмелетке толмағандар мен олардың ата-аналарын облыстық психологиялық қолдау орталығы туралы хабардар ету, мектеп оқушыларына психологиялық көмек көрсету, сондай-ақ кәмелетке толмағандардың, ата-аналар қауымы мен педагогтардың психологиялық сауаттылығын арттыру.


Мұғалімдерге арналған ұсыныстар (ССЫЛКА)

Жасөспірімдік шақ (10-15 жас) – оқушының бастауыш мектептен орта мектепке ауысуымен тұспа-тұс келетін денесінің қарқынды өсіп-жетілетін кезеңі. Бесінші сыныпта баланы жаңа білім беру жүйесі күтіп тұр: сынып жетекшісі және әртүрлі сыныптарда жаңа пәндерден сабақ беретін пән мұғалімдері. Бесінші сынып оқушыларының кейбірі өздерінің жетіліп, оқу-тәрбие үрдісіне тез сіңісіп кеткенін мақтан тұтса, басқалары мектеп өмірінде өзгерістерді бастан кешіріп, бейімделуі кешігіп жатыр. Сондықтан бесінші сынып оқушыларын оқытудың бастапқы кезеңінде оларға ерекше көңіл бөлу, байланыс орнату және оқудың жаңа жағдайларына бейімделуіне көмектесу маңызды.

1. Бүкіл ағзаның физикалық дамуының, атап айтқанда жүйке жүйесінің біркелкі болмауына байланысты жасөспірімдерде қозғыштық, ашуланшақтық, ұйымдаспаушілік байқалады. Жасөспірімнің психофизикалық дамуының осы ерекшеліктеріне төзімділік пен түсіністік таныту.

2. Қиындықтармен қатар жасөспірімдік шақтың көптеген тамаша құрамдастары бар. Жасөспірімдік шақ – жігердің, белсенділіктің, үлкен идеялардың қайнаған шағы. Оқу процесінде жасөспірімнің шығармашылық әрекетке деген белсенді ынтасын сабақты түрлендіріп, іс-әрекетті таңдауда дербестік беру арқылы пайдалану.

3. Кейбір 5-сынып оқушылары бірінші мұғалімінің жоқтығынан жалғыздық сезімін бастан кешіреді. Оқушыға көбірек көңіл бөліңіз, оның жетістігіне қызығушылық танытыңыз.

4. Балалардың әртүрлі пән мұғалімдерінің талаптарына дағдылануы қиын. Оларды тым көп ақпаратпен жүктемеңіз.

5. Мазасыздығы жоғары балаларға ерекше назар аударыңыз. Олардың өзіне сенімді болуына және сыныптастарымен және мұғалімдерімен байланысуына көмектесіңіз.

6. Баланың өзін-өзі бақылауын, өзін-өзі бағалауын және өзін-өзі қамтамасыз етуді дамыту.

7. Ақылды, адамгершілікті, әділетті бол.

Мұғалімнің, мектеп психологының және ата-ананың бірлескен түзету жұмыстары балаларға мектепке бейімделу процесін ауыртпалықсыз жеңуге көмектеседі.


Бесінші сынып оқушыларының ата-аналарына арналған ұсыныстар! 

1. Ең бастысы - баланы барлық артықшылықтары мен кемшіліктерімен қабылдау. Бұл үйдегі түсіністіктің кепілі.

2. Бастауыш мектептен орта мектепке өту кезінде баланың қандай қиындықтарға тап болатынын түсінуге тырысыңыз. Бала сұраса, үй тапсырмасын орындауға көмектесуден бас тартпаңыз. Сонымен бірге баланың орнына ештеңе жасамаңыз, балаңызбен бірге жасаңыз, оны тәуелсіз болуға үйретіңіз.

3. Бесінші сынып оқушысына сынып жетекшісінің, пән мұғалімдерінің аты-жөнін   есте сақтауға көмектесу. Олармен жеке танысыңыз, байланыс жасаңыз.

4. Баланың көзінше мектеп, ұстаздар туралы теріс сөз айтпаңыз, тіпті оның себебі бар сияқты көрінсе де.

5. Балаңызға осы жасқа арналған оңтайлы күн тәртібін және үйде ыңғайлы жұмыс орнын қамтамасыз етіңіз.

6. Балаңыздың сыныптағы достары, жолдастары бар екеніне көз жеткізіңіз.

7. Үйде балаңызға эмоционалды жайлылық жасаңыз, жасөспірімдермен дұрыс қарым-қатынас жасауды үйреніңіз.

8. Балаңыздың жетістіктеріне қуаныңыз. Оны басқа балалармен салыстыруға жол бермеңіз, баланың өзін емес, оның әрекетін бағалайық. 


Кез келген адам кейде қиындықтарға тап болады. Сондай жағдайда сенім телефоны арқылы қолдау алуға болады. Сонымен қатар қандай қадамдар жасау керектігін шешуге жәрдем береді.Сенім телефоны кез келген адамға ашық. Қоңырау шалушының жасы, тұрғылықты жері, денсаулық жағдайы маңызды емес. Әркімнің қабылдауға, тыңдауға және көмек алуға құқығы бар.Адам өзін мазалаған кез келген мәселесін сенім телефонының кеңесшісімен бөлісе алады. Өйткені, әрбір жағдайда тәжірибе жеткілікті емес, бірақ шешім қабылдау керек.8 (7142) 37-08-58 – сенім телефоны; WhatsApp 77080874201  – қиын болса қоңырау шал. Сенім телефоны тәулік бойы, анонимді және тегін жұмыс істейді.

 


Мектепте психологиялық қызмет жұмыс істейді. Оның қызметінің мақсаты  оқушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, жеке басының дамуына жәрдемдесу, өзін-өзі анықтауға және оқушылардың бейімделуі  болып табылады. Баланың қиналған жағдайында қолдау және көмек көрсету, білім беру процесін ұйымдастыру, және тәрбиелеу мәселелері бойынша  психологиялық білімдерді деңгейін көтеру мақсатында оқушылардың ата-аналары және педагогтар арасында ағарту жұмыстарын педагог-жантанушы жүргізеді.

Ата-аналар , табысты ата-аналар  болуы үшін, жас ерекшелік психологиясының негіздері білуі қажет, отбасында тәрбиелеу жүйесін құруға меңгеру  , баланың өзара іс-қимыл технологиялармен  меңгеруі, сондай-ақ кең   нақты жағдайларда әрекеттің құралдар арсеналымен .Ата-ана психологиялық сауаттылығы көбіне отбасы. қарым-қатынастар және баланың гармониялықтабыстылық кепілі ретінде  болады.Сонымен қатар, ата-аналар баламен қарым-қатынас  технологиялар мен әдістерді   білмеуі жиі балаларды елеулі қиындықтарға әкеледі  – олар алаңдату, агрессивті, келмегенде ата-аналардың тілін алмай бастайды олармен бірге жанжалдасады, ал кейде тіпті үйден кетіп  қалады.Әсіресе, бұл жасөспірімдік жаста болады. Осы мәселелерді  шешу үшін мектептің педагог-жантанушысымен  келесі ұсыныстар мен кеңестер ұсынылады, олар  балалар мен жасөспірімдердің  психологиялық денсаулығын сақтауға көмектеседі

  1. Консультация для родителей по формированию позитивного жизненного сценария.
  2. Рекомендации психолога родителям по профилактике аутодеструктивного поведения помогут в сохранении психологического здоровья детей и подростков
  3. Методические рекомендации: «Что должны знать родители о психологии развития и возрастных кризисах детей»

В Контакт группасында – «Сенің онлайн аумағын» атымен online психологиялық қызметі бар, жұмыс уақыты  15.00-түнгі сағат 03.00 дейін. Группаның сілтемесі ask.fm/Tvoya_territoria немесе  Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра..

Сізмұнда өзіңіздің психологиялық мәселеңізді шешуге шешім табасыз, психологиялық жайлылықты және психологиялық денсаулығыңызды сақтайсыз.


 
Темекі шегу - зиянды

Темекі туралы аңыз бен шындық