Мұғалімдерге арналған ұсыныстар (ССЫЛКА)

Жасөспірімдік шақ (10-15 жас) – оқушының бастауыш мектептен орта мектепке ауысуымен тұспа-тұс келетін денесінің қарқынды өсіп-жетілетін кезеңі. Бесінші сыныпта баланы жаңа білім беру жүйесі күтіп тұр: сынып жетекшісі және әртүрлі сыныптарда жаңа пәндерден сабақ беретін пән мұғалімдері. Бесінші сынып оқушыларының кейбірі өздерінің жетіліп, оқу-тәрбие үрдісіне тез сіңісіп кеткенін мақтан тұтса, басқалары мектеп өмірінде өзгерістерді бастан кешіріп, бейімделуі кешігіп жатыр. Сондықтан бесінші сынып оқушыларын оқытудың бастапқы кезеңінде оларға ерекше көңіл бөлу, байланыс орнату және оқудың жаңа жағдайларына бейімделуіне көмектесу маңызды.

1. Бүкіл ағзаның физикалық дамуының, атап айтқанда жүйке жүйесінің біркелкі болмауына байланысты жасөспірімдерде қозғыштық, ашуланшақтық, ұйымдаспаушілік байқалады. Жасөспірімнің психофизикалық дамуының осы ерекшеліктеріне төзімділік пен түсіністік таныту.

2. Қиындықтармен қатар жасөспірімдік шақтың көптеген тамаша құрамдастары бар. Жасөспірімдік шақ – жігердің, белсенділіктің, үлкен идеялардың қайнаған шағы. Оқу процесінде жасөспірімнің шығармашылық әрекетке деген белсенді ынтасын сабақты түрлендіріп, іс-әрекетті таңдауда дербестік беру арқылы пайдалану.

3. Кейбір 5-сынып оқушылары бірінші мұғалімінің жоқтығынан жалғыздық сезімін бастан кешіреді. Оқушыға көбірек көңіл бөліңіз, оның жетістігіне қызығушылық танытыңыз.

4. Балалардың әртүрлі пән мұғалімдерінің талаптарына дағдылануы қиын. Оларды тым көп ақпаратпен жүктемеңіз.

5. Мазасыздығы жоғары балаларға ерекше назар аударыңыз. Олардың өзіне сенімді болуына және сыныптастарымен және мұғалімдерімен байланысуына көмектесіңіз.

6. Баланың өзін-өзі бақылауын, өзін-өзі бағалауын және өзін-өзі қамтамасыз етуді дамыту.

7. Ақылды, адамгершілікті, әділетті бол.

Мұғалімнің, мектеп психологының және ата-ананың бірлескен түзету жұмыстары балаларға мектепке бейімделу процесін ауыртпалықсыз жеңуге көмектеседі.


Бесінші сынып оқушыларының ата-аналарына арналған ұсыныстар! 

1. Ең бастысы - баланы барлық артықшылықтары мен кемшіліктерімен қабылдау. Бұл үйдегі түсіністіктің кепілі.

2. Бастауыш мектептен орта мектепке өту кезінде баланың қандай қиындықтарға тап болатынын түсінуге тырысыңыз. Бала сұраса, үй тапсырмасын орындауға көмектесуден бас тартпаңыз. Сонымен бірге баланың орнына ештеңе жасамаңыз, балаңызбен бірге жасаңыз, оны тәуелсіз болуға үйретіңіз.

3. Бесінші сынып оқушысына сынып жетекшісінің, пән мұғалімдерінің аты-жөнін   есте сақтауға көмектесу. Олармен жеке танысыңыз, байланыс жасаңыз.

4. Баланың көзінше мектеп, ұстаздар туралы теріс сөз айтпаңыз, тіпті оның себебі бар сияқты көрінсе де.

5. Балаңызға осы жасқа арналған оңтайлы күн тәртібін және үйде ыңғайлы жұмыс орнын қамтамасыз етіңіз.

6. Балаңыздың сыныптағы достары, жолдастары бар екеніне көз жеткізіңіз.

7. Үйде балаңызға эмоционалды жайлылық жасаңыз, жасөспірімдермен дұрыс қарым-қатынас жасауды үйреніңіз.

8. Балаңыздың жетістіктеріне қуаныңыз. Оны басқа балалармен салыстыруға жол бермеңіз, баланың өзін емес, оның әрекетін бағалайық. 


Кез келген адам кейде қиындықтарға тап болады. Сондай жағдайда сенім телефоны арқылы қолдау алуға болады. Сонымен қатар қандай қадамдар жасау керектігін шешуге жәрдем береді.Сенім телефоны кез келген адамға ашық. Қоңырау шалушының жасы, тұрғылықты жері, денсаулық жағдайы маңызды емес. Әркімнің қабылдауға, тыңдауға және көмек алуға құқығы бар.Адам өзін мазалаған кез келген мәселесін сенім телефонының кеңесшісімен бөлісе алады. Өйткені, әрбір жағдайда тәжірибе жеткілікті емес, бірақ шешім қабылдау керек.8 (7142) 37-08-58 – сенім телефоны; WhatsApp 77080874201  – қиын болса қоңырау шал. Сенім телефоны тәулік бойы, анонимді және тегін жұмыс істейді.

 


Мектепте психологиялық қызмет жұмыс істейді. Оның қызметінің мақсаты  оқушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, жеке басының дамуына жәрдемдесу, өзін-өзі анықтауға және оқушылардың бейімделуі  болып табылады. Баланың қиналған жағдайында қолдау және көмек көрсету, білім беру процесін ұйымдастыру, және тәрбиелеу мәселелері бойынша  психологиялық білімдерді деңгейін көтеру мақсатында оқушылардың ата-аналары және педагогтар арасында ағарту жұмыстарын педагог-жантанушы жүргізеді.

Ата-аналар , табысты ата-аналар  болуы үшін, жас ерекшелік психологиясының негіздері білуі қажет, отбасында тәрбиелеу жүйесін құруға меңгеру  , баланың өзара іс-қимыл технологиялармен  меңгеруі, сондай-ақ кең   нақты жағдайларда әрекеттің құралдар арсеналымен .Ата-ана психологиялық сауаттылығы көбіне отбасы. қарым-қатынастар және баланың гармониялықтабыстылық кепілі ретінде  болады.Сонымен қатар, ата-аналар баламен қарым-қатынас  технологиялар мен әдістерді   білмеуі жиі балаларды елеулі қиындықтарға әкеледі  – олар алаңдату, агрессивті, келмегенде ата-аналардың тілін алмай бастайды олармен бірге жанжалдасады, ал кейде тіпті үйден кетіп  қалады.Әсіресе, бұл жасөспірімдік жаста болады. Осы мәселелерді  шешу үшін мектептің педагог-жантанушысымен  келесі ұсыныстар мен кеңестер ұсынылады, олар  балалар мен жасөспірімдердің  психологиялық денсаулығын сақтауға көмектеседі

  1. Консультация для родителей по формированию позитивного жизненного сценария.
  2. Рекомендации психолога родителям по профилактике аутодеструктивного поведения помогут в сохранении психологического здоровья детей и подростков
  3. Методические рекомендации: «Что должны знать родители о психологии развития и возрастных кризисах детей»

В Контакт группасында – «Сенің онлайн аумағын» атымен online психологиялық қызметі бар, жұмыс уақыты  15.00-түнгі сағат 03.00 дейін. Группаның сілтемесі ask.fm/Tvoya_territoria немесе  Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра..

Сізмұнда өзіңіздің психологиялық мәселеңізді шешуге шешім табасыз, психологиялық жайлылықты және психологиялық денсаулығыңызды сақтайсыз.


 
Темекі шегу - зиянды

Темекі туралы аңыз бен шындық